Elbert Hubbard

Przyjaciel to człowiek, który wie wszystko o tobie i wciąż cię lubi.

-Cześć Kaśka, słuchaj….
– No, cześć, cześć.  Czekaj, tylko odłożę żelazko, akurat wzięłam się za prasowanie… No co tam, bejbe?
– Zerwałam z Piotrkiem…
– O, naprawdę? Kiedy? Co się stało? Biedna…
– W zeszłym tygodniu. Powiedział, że grubo wyglądam w tej zielonej sukience
– No coś ty! Jak on mógł!
– Idiota…
– Dobrze mu tak. Tak prawdę mówiąc, to zawsze wiedziałam, że znalazłabyś sobie kogoś lepszego


-Cześć kochana, coś smutna się dziś wydajesz
– A tak, wiesz, jak to jest, raz na wozie raz pod wozem…
– Weź, nie gadaj jak stara babcia, powiedz lepiej, co ci leży na wątrobie
– A, no, rozstaliśmy się z Piotrkiem …
– Naprawdę? Co się stało?
– A powiedział, że chyba powinnam iść do lekarza, bo średnio wyglądam
– Wiesz, zawsze wiedziałam, że jest idiotą
– Yyyyhm, wydawało mi się, że akurat ty go lubiłaś…
– No co ty stara! Ja? Piotrka? Chyba mnie z Kaśką pomyliłaś !


-Ania, słuchaj, nie przyjdę jutro, bo jestem nie w formie
– Coś się stało?
– Tak… Ja i Piotrek… Rozstaliśmy się
– Z którą Cię zdradził?
– ????


-Siemka, kiedy kawson?
– Chętnie, wiesz, zebrało się na ploty
– Coś się stało?
– Ja i Piotrek …
– Oświadczył Ci się?
– Nie, przeciwnie, zerwaliśmy
– Dzięki Bogu

